Documente CNRB, CNRB/M: Raliul Valcii |
• Regulament Particular |
• Plan Orar |
• Harta ZIua 1 |
• Harta Generala |
• Harta Ziua 2 |
• Harti PS-uri |
• Cazare |
Simone Tempestini a bifat a 8-a victorie clujeană
COMUNICAT DE PRESĂ
Azi, 24 Iunie 2024
Ediția din acest an a Raliului Clujului Star Lubricants powered by PMA i-a aparținut – asemenea ultimelor două ediții – aceluiași echipaj format din Simone Tempestini și Sergiu-Sebastian Itu, concurând cu deja-cunoscutul model Porsche 997 RGT
Simone Tempestini & Sergiu Itu (Porsche) |
Simone și Sergiu au preluat conducerea etapei clujene încă de pe prima probă a raliului, reușind să-și majoreze avantajul cu fiecare victorie de specială trecută în contul lor. După cele 6 probe ale zilei de sâmbătă, echipierii NRA se regăseau în fruntea clasamentului general absolut, la o diferență de 1m15,5s în fața bulgarilor Martin Surilov și Zdravko Zdravkov. La alte 17,8s în urma bulgarilor, Andrei Gîrtofan și Doru Vraja completau podiumul provizoriu.
Martin Surilov & Zdravko Zdravkov (Citroën) |
Situația a rămas identică și în ziua secundă, însă lupta s-a încins de îndată ce brașovenii de la ProRally Team au început să se apropie de vecinii de la sud de Dunăre. Prin victoria Power Stage-ului, Andrei și Doru se apropiaseră la numai 2,4s de Surilov și Zdravkov, însă o greșeală le-a știrbit șansele brașovenilor de a-i surclasa pe bulgari. Astfel, victoria a mers în contul lui Simone Tempestini și Sergiu-Sebastian Itu – apărându-și titlul pe asfalt obținut în toamna anului trecut și preluând șefia provizorie a clasamentului general CNRB, în vreme ce Martin Surilov cu Zdravko Zdravkov, respectiv Andrei Gîrtofan cu Doru Vraja au completat podiumul – în ordinea enumerării.
Andrei Gîrtofan & Doru Vraja (Škoda) |
Sebastian Scîrlet a bifat a treia victorie triplă de la debutul cu modelul Peugeot 208 Rally4, adjudecându-și categoric triumful în cadrul categoriei mașinilor cu tracțiune față, a clasei RC4 precum și a Juniorilor. Sandrin Tommaso l-a urmat pe tânărul moineștean în toate cele trei cazuri, în vreme ce un alt stranier – Eliott Delecour – a completat fiecare podium anterior amintit [mai puțin cel al clasei RC4], francezul câștigând însă în matematica Clio Rally5 Challenge și a clasei RC5. Acesta din urmă a fost foarte aproape de a încheia ziua de sâmbătă ca lider a nu mai puțin de 5 clasamente, însă o întârziere de 6 minute i-a adus o penalizare de-un minut.
Sebastian Scîrlet & Mihai Supuran (Peugeot) |
Asemenea bătăliei la vârful ierarhiei absolute, și cea a clasei RC2N [vechea grupă N] a fost tranșată rapid și fără prea mari probleme de către Valentin Porcișteanu și Dan Dobre, în vreme ce frații Norbert și Francesca Maior au bifat nu doar al doilea triumf în cadrul clasei RC3 ci și un nou loc în TOP5 general. De cealaltă parte, abandonul lui Cătălin Ienășel le-a lăsat cale liberă clujenilor Adrian și Angela Tehei în a-și trece în cont prima victorie a clasei NAT11 cu modelul Audi TT. În același timp, Florian Nițurad și Mihai Popa n-au avut nicio problemă în a-și asigura triumful clasei NAT12.
Valentin Porcișteanu & Dan Dobre (Mitsubishi) |
Frații Mihnea și Natalie Hanea – originari din Cluj – s-au impus pentru a treia etapă consecutivă, fiind un exemplu identic cu cel al liderului provizoriu la juniori – Sebastian Scîrlet. Revenind însă la echipajul format din frate și soră, aceștia s-au impus fără probleme atât în cadrul clasei RC5N cât și în matematica Swift Cup, acolo unde au reușit să preia șefia provizorie a clasamentului la zi. Amintind de cupele mono marcă, îl putem menționa din nou și pe Tommaso Sandrin, care nu numai că s-a impus la 208 R2 Cup ci și în clasamentul Debutanților. Triumful Cupei Dacia la Raliul Clujului Star Lubricants powered by PMA a mers în contul lui Daniel Militon.
Mihnea Hanea & Natalie Hanea (Suzuki) |
Flaviu și Andreea Stanciu își continuă sezonul în aceeași manieră excepțională, trecându-și în cont nu doar victoria etapei de casă, ci și invincibilitatea Trofeului Rally Start până la acest moment. Cei doi s-au impus și în cadrul clasei A2, în vreme ce László Lorand cu Hunor Sipos au triumfat la clasa A1. Secondat pentru prima dată de Andreea Aldea, bucureșteanul Andrei Agapian a obținut victoria în clasamentul absolut al campionatului pentru vehicule istorice.
Andrei Agapian & Andreea Aldea (Volkswagen) |
Raliul Clujului Star Lubricants powered by PMA este un eveniment organizat de Asociația Club Sportiv „Savu Racing”, fiind o acțiune cofinanțată de Primăria Municipiului Cluj-Napoca și Consiliul Județean Cluj. Evenimentul se desfășoară sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv.
Parteneri principali: Star Lubricants – distribuitor autorizat al produselor Mobil1 în România, PMA Invest, Logitrust, Varta Automotive România, CREIC – Centrul Regional de Excelență pentru Inovații Creative, Inter Cars România, Gerovital – Doctor în frumusețe, CELOT – Logistics & Transport, VIVO! Cluj-Napoca
Partener de mobilitate: Toyota Cluj – prin Profi Auto, dealer Toyota și service autorizat Toyota & Lexus
Parteneri strategici: CERT Transilvania, SAFETYCAR.ro, TH Trucks, A24 Assistance, Cluj Arena, Office Park
Parteneri: Herbalife, Bistro Engels, Coca Cola România, Cricova
Parteneri media: Prima Sport, livestream.ro, ViaCluj.TV, Radio România Cluj, Făclia de Cluj, Autorally.ro, RallyMax.ro, Autostiri.ro, fanrally.ro, GP24.ro, Ziarul News, 24auto.ro
Raliul Clujului Star Lubricants powered by PMA se desfășoară în conformitate cu avizele emise de autoritățile locale, fiind un eveniment sprijinit de Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Avram Iancu” Cluj, Inspectoratul de Poliție Județean Cluj – Serviciul Rutier, Inspectoratul de Jandarmi Județean „Vaida Voevod” Cluj, Serviciul Județean de Ambulanță Cluj și Serviciul Public Județean Salvamont – Salvaspeo Cluj.