Publicat in: June 1, 2013, Vizualizari: 16

Francois Delecour: "Prima proba de astazi a fost inselatoare, zonele din padure sunt dificile din cauza lipsei vizibilitatii. Prima pozitie pe drum a fost un dezavantaj mai mare decat ieri, suprafata fiind uscata si cu mult praf, iar in prima proba am adoptat o evolutie prudenta. In cea de-a doua am fortat mai mult, proba avand vizibilitate buna, fiind alergata in camp deschis. Vitezele sunt mari, insa sicanele te incetinesc, astfel incat viteza medie nu este foarte mare."
Gergo Szabo: "Proba lunga [Eoliene] a fost alunecoasa, cu mult nisip, dar totul merge bine pentru noi"
Bogdan Marisca: "Am inceput ziua linistit, incercam sa ne pastram pozitia, lucru pentru care trebuie in primul rand sa terminam, dar si sa fim atenti la Edi Keleti. Prima proba a fost alunecoasa si am mers destul de prudent"
Edwin Keleti: "Totul merge bine, am atacat in ambele probe pentru a ne mentine pe locul al patrulea. Speciala Babadag [PS6] a fost foarte alunecoasa si tehnica, iar Eoliene [PS7] a fost mult mai placuta decat parea dupa recunoasteri."
Dan Girtofan: "Am pierdut mult ieri, nu am fost in ritm, dictarea nu a fost cea buna pe proba lunga, am facut si o greseala la sicana, unde ne-am oprit. Nimic nu a mers cum ne doream. Astazi incercam sa mergem cat mai bine, nu suntem multumiti"
George Grigorescu: "Mergand cu dictarea colegilor, descoperirea probei Babadag a fost la limita, cu multe viraje la limita. Am sters cu spatele un copac in acelasi viraj unde a lovit si Bobo [Barbu], dar am fost ceva mai norocosi. Am fost surprinsi sa venim la cateva secunde de cei din fata, este interesant cum o problema tehnica avuta inaintea evenimentului te poate face sa compensezi"
Adrian Raspopa: "Este perfect, de-abia astept sa mai merg odata pe proba Eoliene!"
Alex Filip: "Excelent. Pe Eoliene [PS7] am avut un dezavantaj de putere, cel putin la sol, am batut pasul pe loc."
S.Tempestini: "Am schimbat pe etapa de legatura un cauciuc care lasa aer, iar apoi am facut pana pe stanga fata, in PS6. Am mers 6,5 km pe pana, iar in speciala urmatoare am mers fara riscuri. Probele imi plac mai mult decat ieri, desi aluneca mai mult"
Urmeaza o noua parcurgere a probelor Babadag si Eoliene, urmata de o trecere prin parcul de service, iar raliul se va incheia cu o superspeciala in Tulcea.
Adrian Diaconescu
Echipa Autoraly