F1 - Ferrari au cel mai rapid monopost pe liniile drepte

Publicat in: April 26, 2006, Vizualizari: 1128

Ross Brawn fericit ca mai este o luna pana la Marele Premiu al Principatului Monte Carlo

Directorul tehnic al Scuderiei se simte usurat ca Marele Premiu monegasc va avea loc abia peste o luna, datorita unei probleme cu apasarea aerodinamica generata de aripa fata a monopostului 248 F1. Fara aceasta apasare, pneurile Bridgestone nu pot atinge aderenta necesara si deci monopostul devine greu de manevrat si nu capata suficienta viteza. Ross Brawn a declarat pentru revista "Auto Motor Und Sport" ca: "Am fi avut o problema" daca urmatoarea cursa ar fi fost cea de la Monte Carlo.

La Imola, vitezele de varf atinse de Michael Schumacher si Felipe Massa nu au fost infrante de nimeni. Monopostul Ferrari a fost constant mai rapid cu pana la 7 kilometri pe ora decat R26-le pilotat de Fernando Alonso. Acest lucru explica de ce spaniolul nu a reusit sa il depaseasca pe Schumacher pe liniile drepte de pe pista de langa San Marino. Tot ce le ramane de facut acum celor de la Ferrari este sa analizeze aceasta problema in amanunt pentru a gasi o solutie cat mai repede, altcumva, una dintre cele mai faimoase curse din Campionat ar putea fi pierduta pentru ei inca inainte de start, fiind bine cunoscut faptul ca in cursa de la Monaco monoposturile trebuie sa ruleze cu forta de apasare si aderenta la maximum.

Victoria lui Schumacher a facut bine spectacolului

Walter Kafitz, responsabil cu organizarea Marelui Premiu ce se va disputa la Nurburgring peste 11 zile, a facut public faptul ca dupa ce Schumacher a iesit castigator la Imola, interesul pentru cursa a crescut cu 30% fata de perioada Marelui Premiu al Australiei (in care germanul a abandonat dupa ce a lovit un zid de protectie). Pana acum, 150,000 de bilete au fost vandute, putintel mai mult decat anul trecut. Kafitz a declarat ca: "Telefoanele au fost supra aglomerate. O sa avem nevoie de doua zile ca sa procesam toate cererile".

Moara contractelor...

Masinaria infernala alimentata de posibilitatile de contract pentru Michael Schumacher, Kimi Raikkonen si alti piloti de top continua sa se invarta. Ma intreb cum ar fi fost atmosfera daca si viitorul lui Alonso ar fi fost nesigur. Managerul lui Michael Schumacher, Willi Weber crede ca germanul nu se va alatura altei echipe decat Ferrari daca va continua sa participe in Formula 1: "Daca Michael se hotaraste sa ramana in F1, va fi la Ferrari". De asemenea, Weber neaga vreo negociere cu Scuderia: "In clipa de fata, nu avem in curs de negociere nici o intelegere deoarece intai trebuie sa decidem daca Michael isi va continua cariera in Formula 1. Cand se va fi decis, vom incepe sa negociem cu Ferrari", a declarat acesta pentru DPA.

Pe alt front, managerul lui Kimi Raikkonen a declarat ca o decizie privind viitorul finlandezului va fi luata in luna Iunie. Este dat ca aproape sigur faptul ca Raikkonen are un pre-contract semnat cu Ferrari in care Michael Schumacher are drept de veto. In cazul in care septuplul Campion Mondial isi va exercita acest drept, Raikkonen va primi 5 milioane de dolari.

Axonn Echysttas

Parteneri:

TFS
PRO-X
TESS
Lubexpert
Toyota Brasov
Turbocar
Zizin
MTM Techno Group
PrintINK
Scoala
Cricova
A24
Cyclon
Medecon
Holoss