Problema elucidata
Ferrari au aflat motivul pentru care motorul lui Michael Schumacher a cedat in timpul Marelui Premiu al Chinei din urma cu cateva zile, distrugandu-i practic toate sansele de a mai castiga Titlul la Piloti in ceea ce este ultimul sau an in Formula 1. Din cate au facut Ferrari public, se pare ca motivul pentru care V8-ul lui Schumacher a sfarsit intr-un nor de fum ar fi o valva defecta. Totusi, inginerii de la Maranello au dat vina pe un rar defect de material, ceea ce inseamna ca nu prea sunt sanse pentru un remediu in Brazilia, fiind vorba de un incident izolat.
Super motor
Dat fiind ca motoarele pe care Ferrari le vor folosi in decursul Marelui Premiu al Braziliei trebuie sa reziste doar un weekend, se intelege ca Scuderia va aduce niste propulsoare speciale la Interlagos. Cat de speciale? Ei bine, daca Renault vor aduce V8-uri ultra-rezistente insa de putere mai mica, Ferrari vor face exact opusul, aducand un motor gata de supra-solicitare si care va avea cu 20 de cai putere in plus. Daca vremea va fi buna in Brazilia si pneurile Bridgestone cel putin la paritate cu Michelin, atunci, cat timp vor fi pe pista, Ferrari nu vor avea rival.
Axonn Echysttas