Cum spuneam si cu alta ocazie, cel mai periculos combatant pentru un pilot de F1 este cel care concureaza cu acelasi echipament tehnic.
Ferrari
Melbourne: Schumacher 1 Massa 0
Sezon: Schumacher 2 Massa 1
Chiar daca Schumi a dat cu masina de zid, el a facut acest lucru o singura data in acest weekend si asta intr-un moment in care incepuse sa arate o viteza extraordinara. Dupa primul schimb, el si Alonso erau cei mai rapizi de pe circuit. Pentru Massa va fi nevoie de hipnoterapie ca sa-si stearga acest weekend din memorie ...
Honda
Melbourne: Button 1 Barrichello 0
Sezon: Button 3 Barrichello 0
Janson l-a batut iar pe Rubens cu aproape un kilometru, insa acest lucru nu cred ca l-a linistit prea mult stiind ca de fiecare data cand Safety Car-ul intra pe pista, urma sa mai piarda o pozitie. Predictia lui Rubens cum ca weekendul de la Melbourne va fi diferit de cele precedente a fost la fel de nefondata precum titlurile din ziarele australiene care citau cu litere de-o schioapa: "Webber poate castiga in Oz".
McLaren
Melbourne: Raikkonen 1 Montoya 0
Sezon: Raikkonen 2 Montoya 1
Ron Dennis va trebui sa stea de vorba cu cei doi piloti ai sai - daca nu Ron, atunci medicul acestuia care este responsabil cu tensiunea managerului de la McLaren. E frumos vazandu-i cum concureaza roata la roata, insa atunci cand Alonso nu rateaza nici o ocazie in a se distanta in clasament, aceasta joaca devine enervanta. Kimi a reusit acest rezultat mentinandu-se pe pista pana la final. Buna treaba !!!
Renault
Melbourne: Alonso 1 Fisichella 0
Sezon: Alonso 3 Fisichella 0
Alonso a dovedit de ce merita sa fie considerat primul pilot la Renault. Cu masini asemanatoare exista o prapastie intre performantele celor doi. Degeaba striga inginerii in casca lui Fisichella: "Push harder, butthead" ... el o stie pe a lui.
Williams
Melbourne:Webber 1 Rosberg 0
Sezon:Webber 3 Rosberg 0
Desi nu a avut nici o vina in accidentul care l-a scos din cursa, Nico s-a adaptat greu pe circuitul de la Melbourne .
BMW
Melbourne: Villeneuve 1 Heidfeld 0
Sezon: Villeneuve 2 Heidfeld 1
Heidfeld a avut o cursa buna, insa avand in vedere pozitia din care a plecat ar fi putut obtine un loc pe podium. Jacques a plecat de pe 19 si a terminat pe 6. Da, canadianul a beneficiat de intrarea Safety Car-ului, insa performanta sa ramane.
Toyota
Melbourne: Trulli 0 Schumacher 1
Sezon: Trulli 1 Schumacher 2
Ralf l-a surclasat pe Trulli chiar la lectia pe care italianul o stie cel mai bine, Calificarile. Intradevar, Jarno nu a apucat sa stabileasca un tur in ultima sesiune de calificari insa Ralf si-a impus punctul de vedere la Melbourne.
Red Bull
Melbourne: Klien 0 Coulthard 1
Sezon: Klien 1 Coulthard 2
Mai intai accindetul cu Kimi, acum accident cu Massa ... Klien se pare ca a imprumutat din spiritul de luptator al lui Sato.
Toro Rosso
Melbourne: Liuzzi 0 Speed 1
Sezon: Liuzzi 2 Speed 1
Liuzzi a reusit o depasire letala peste Schumi pe interior in virajul al treilea (lucru greu de sesizat pentru comentatorii TVR care au avut nevoie de mai multe reluari sa inteleaga de ce Torro Roso pune spatiu din ce in ce mai mare fata de Ferrari). Speed a facut o greseala de incepator depasind in timpul steagurilor galbene, dar a avut si ghinionul ca cineva l-a vazut ...
Midland
Melbourne: Monteiro 0 Albers 1
Sezon: Monteiro 2 Albers 1
Albers a castigat lupta din cadrul echipei conduse de romanul Kolles.
Super Aguri
Melbourne: Sato 1 Ide 0
Sezon: Sato 3 Ide 0
Sato a fost ajutat de Safety Car insa a terminat cu numai doua tururi intarziere.
Batalia bobocilor:
(Speed contra Ide contra Rosberg)
Scott Speed
Razboiul pneurilor:
Michelin 3 Bridgestone 0
Honda contra Toyota
Honda 2 Toyota 1
Chiar cand lumea ii credea morti si ingropati, Toyota a inviat din propria cenusa si a obtinut o revansa meritata in Australia.
Super Aguri contra Midland
Super Aguri 1 Midland 2
Midland a reusit sa puna in pericol masinile Super Aguri neasteptat de fiabile.
Williams contra BMW
Williams 1 BMW 2
BMW-Sauber au castigat aceasta lupta. Razboiul este insa foarte lung.
Batalia sud-americana
Barrichello vs Montoya vs Massa
Juan Pablo nu a terminat cursa, insa cat timp a fost pe pista au iesit scantei.
La categoria "Asa nu ... " premiul se acorda lui Felipe Massa pentru iesirea din Calificari si evolutia "incantatoare" din timpul cursei, lui Scot Speed pentru gafa monumentala si inginerului de cursa al lui Fisichella (Alan Permaine) pentru cuvintele "grele" aruncate lui Fisichella stiind fiind faptul ca italianul este un baiat foarte sensibil.
Marius MOISE