F1 - Stiri diverse

Publicat in: March 21, 2006, Vizualizari: 706

Theissen propune modificari in programul weekend-ului de cursa

Dupa confuzia generala care a domnit in paddock-ul din Malaezia in ziua de sambata, directorul BMW, Mario Theissen, a propus ca FIA sa publice o grila de start provizorie imediat dupa calificari. Cu toate penalizarile in urma schimbarii motoarelor suferite de nu mai putin de cinci piloti la Sepang, nimeni nu stia exact care va fi grila de start in cursa. Ofiterul de presa al echipei Ferrari a declarat la un moment dat ca Michael Schumacher va porni de pe al saselea rand al grilei de start dar intr-un comunicat ulterior a mentionat ca de fapt va porni de pe al saptelea rand (lucru care s-a si intamplat, germanul pornind de pe locul 14 al grilei in cursa de duminica).

Theissen, un suporter al noului format de calificari "knockout", nu este deloc incantat de decizia tarzie a FIA de a trece la motoare V8 in 2006: "Au fost foarte multe motoare distruse aici. Cred ca demonstreaza ca timpul de dezvoltare dat fabricantilor a fost prea scurt".

Pentru Renault, Raikkonen reprezinta cel mai mare pericol

Dintre toti competitorii, seful departamentului de inginerie al Renault, Pat Symonds, se teme cel mai mult de Kimi Raikkonen si a marturisit ca dupa ce acesta a abandonat la Sepang, munca a devenit mult mai usoara: "Cursa noastra in Malaezia a atins toate predictiile foarte precis. Dar au existat si factori care ne-au usurat treaba. Primul a fost ca Fernando a eradicat cam tot dezavantajul din calificari in primul viraj, urcand de pe 7 pe 3. Al doilea a fost abandonul lui Raikkonen din primul tur, care a eliminat una dintre amenintarile majore la succesul nostru. Nimeni din echipa nu se odihneste pe lauri si stim ca avem o lupta de dus. Au fost o jumatate de duzina de componente noi pentru masina la aceasta cursa si vor mai fi imbunatatiri aerodinamice pentru Melbourne in doua saptamani. Fortam la maxim pentru a continua sa ne imbunatatim nivelul de performanta".

Schumacher optimist in ceea ce priveste viitorul Ferrari

"Stiam ca nu vom fi pe acelasi nivel cu Renault in primele curse asa ca nimeni nu e prea surprins, chiar si dupa toata munca depusa in decursul iernii. Scopul a fost de a testa fiabilitatea masinilor si de a marca niste puncte care sa se dovedeasca decisive in Campionate", a declarat Michael Schumacher. Germanul planuia initial sa se intoarca in Europa pentru teste dar s-a hotarat ca diferentele de fus orar si nevoia de aclimatizare ar fi contra-productive. "Stim ca circuitul Albert Park tinde sa ne fie mai favorabil decat Sepang si deci avem sperante mai mari", a spus Schumacher, "In Malaezia am vrut sa adunam niste puncte si asta am si facut, asa ca lucrurile n-au mers chiar rau. In Australia ar trebui sa fie si mai bine".

Axonn Echysttas

Parteneri:

TFS
PRO-X
TESS
Lubexpert
Toyota Brasov
Turbocar
Zizin
MTM Techno Group
PrintINK
Scoala
Cricova
A24
Cyclon
Medecon
Holoss