Actiune italiana
Circuitul de la Vallelunga a fost scena mai multor teste in ultimele zile. Honda si Ferrari au fost in actiune marti iar miercuri li s-au alaturat si cei de la Williams. Echipa britanica testeaza un nou tip de suspensie, ce va debuta la prima etapa a partii Europene a sezonului, la Imola. Se cunoaste ca circuitul din San Marino necesita calibrari foarte bune ale suspensiei, deoarece pilotii trebuie sa atace bordurile de pe marginea circuitului pentru a obtine un timp bun.
Marti, Anthony Davidson a fost in frunte, cu un timp de 1:12.804, urmat de Marc Gene de la Ferrari (pilotand un F2004M motorizat cu un V10 limitat), urmat de James Rossiter tot de la Honda. Luca Badoer a terminat ziua la coada timpilor, cu aproximativ 0,5 secunde mai incet decat Davidson, pilotand un 248 F1. Pilotii Ferrari au acoperit impreuna un numar de 263 de tururi iar cei de la Honda 252.
Miercuri, Michael Schumacher, Jenson Button si Alexander Wurz au sosit pentru sesiunea de teste iar Badoer a preluat F2004M-ul de la Marc Gene. De asta data, in conditii metereologice variabile, germanul a iesit invingator in cursa pentru cel mai bun timp cu un 1:13.816, cu aproape o secunda mai bun decat Davidson (care a terminat pe locul 2), dar cu peste o secunda mai incet decat timpul stabilit cu o zi inainte de catre pilotul britanic. Schumacher a completat 127 de tururi (fata de 158 pentru Davidson), intr-un test ce s-a concentrat atat pe enduranta motorului V8 cat si pe dezvoltarea pneurilor. Honda au acoperit un total de 266 de tururi, fiind concentrati in principal pe capitolul pneuri.
Agitatie in Franta
Pe pista Paul Ricard, Heikki Kovalainen de la Renault a terminat ca lider, intr-o sesiune ce a concentrat 8 piloti de la 5 echipe diferite, Jaques Villeneuve fiind singurul pilot titular prezent. Constructorul francez a testat o evolutie a motorului lor V8, de care insa Alonso nu va avea probabil parte la Imola, dat fiind ca acesta a parcurs cursa din Australia cu un motor V8 nou. McLaren au testat suspensiile frontale ale monopostului lor MP4-21 iar BMW s-au concentrat pe reglaje fine la electronica masini, toate echipele prezente colectand evident si date pentru dezvoltarea pneurilor Michelin.
Axonn Echysttas