Publicat in: September 1, 2012, Vizualizari: 2758
Lucien Hora isi trece inca un succes in palmaresul deja impresionant, care acapareaza tot mai multe victorii pe traseele de coasta ale Romaniei. Resiteanul a facut exact ce trebuia pentru a-si asigura victoria pe noul traseu al Trofeului Campulung Muscel, cel de pe proaspat asfaltata sosea Leresti-Voina, stabilind primul record al acestei coaste la 1:28,733. "A fost foarte rapid din toate punctele de vedere si ca viteza si ca si configuratie, cu viraje rapide" a spus invingatorul pentru autorally.ro. "Asfaltul este excelent, organizarea a fost fara cusur, iar vremea a tinut cu noi, fiind prezenti si un numar destul de mare de spectatori. Daca si maine merg lucrurile la fel suntem fericiti."
Paul Andronic a reusit sa salveze in ultima urcare a zilei o cursa cu peripetii, dupa ce a intampinat probleme de natura... neobisnuita, ramanand in pana de benzina. "Am comandat benzina de care aveam nevoie, insa ea nu a ajuns, din cauza unor probleme legale se pare" povesteste Andronic. "In aceste conditii, am fost la limita cu carburantul si a trebuit sa tot calculam, motiv pentru care in a doua urcare de antrenamente am ramas in pana."
Paul se poate declara multumit insa la finalul zilei, obtinand punctaj maxim, chiar daca a avut si alte probleme, un furtun de admisie desprinzandu-se. "Ar mai fi fost loc de coborat [ca timp] insa nu aveam de ce, targetul a fost indeplinit" a mai spus el. "Cu cele doua etape lipsa, la Resita si Ranca nu imi pot permite greseli, trebuie sa merg cu cap. Voi face un nou calcul de consum si sper sa pot evolua in toate cele patru manse de maine [duminica]."
Pozitia a treia Open i-a revenit surprinzatorului Ovidiu Zaberca, cel care a debutat in CNVC Dunlop in etapele de la Ranca. "Cangurul" si al sau Mitsubishi Evo cu volan pe partea dreapta au surprins inca de la debut, dar de aceasta data au pasit pe podium, gratie unui avans minim, de o zecime si jumatate in fata invingatorului de la grupa A, Lucian Radut. Intrebat cum se simte la viteza in coasta, sosit de pe circuit, Ovidiu ne-a spus "mi se pare mai greu, avand distanta mare intre urcari. E mai usor sa inveti traseul pe circuit, pentru ca ramai tot timpul 'in temperatura'. E intens, n-am mai concurat la coasta din 1995, dar ma simt foarte bine. Totul a fost in regula, iar masina a functionat excelent, multumita lui Paul Andronic, cel care mi-a oferit pompa de diferential de pe masina sa de strada. Imi doresc sa merg la fel de bine si duminica."
Lucian Radut obtine a opta victorie consecutiva la grupa A, la distanta mare de urmaritorii sai directi. Gunther Graef si Ion Nicolae au completat podiumul grupei, in timp ce la Grupa N cei mai rapizi au fost Catalin Cismaru, Norris Mageanu si Edu Stan, cei care au fost angrenati intr-o lupta foarte stransa, fiind incadrati in mai putin de jumatate de secunda.
Adrian Diaconescu
Echipa Autorally