Kimi relanseaza campionatul
In ciuda unui meritoriu loc doi, Schumi nu a reusit sa convinga pe nimeni de faptul ca problemele masinii sale ar fi de domeniul trecutului. Si de data aceasta, Michael nu are nimic sa-si reproseze, talentul si motivatia sa dovedindu-se intacte. Sosit al treilea, Ralf Schumacher a reusit de data aceasta sa-si devanseze coechipierul, pe Jarno Trulli, care totusi poate fi multumit cu locul al patrulea dupa o cursa agitata pentru el. Jenson Button nu a impresionat nici de data aceasta, chiar daca locul patru este unul care ii aduce puncte. Fata de cota sa de piata, britanicul nu a demonstrat nimic deosebit, el avand in continuare o scuza, care ar putea fi plauzibila - legata de randamentul scazut al masinii sale. In nota obisnuita s-a comportat si Nick Heidfeld care din nou si-a devansat coechipierul, pe Mark Webber. Australianul poate avea ca scuza lipsa de performante a masinii, dar nu poate invoca nimic in apararea sa directa, el fiind din nou inferior lui Heidfeld. Ultimul punct pus in joc si cules de catre Sato este foarte subtire, pilotul japonez fiind anul acesta o umbra a ceea ce era el anul trecut. Cursa de la Budapesta a fost o demonstratie elocventa a faptului ca in Formula 1 lucrurile se pot schimba foarte repede, cel mai evident exemplu fiind dezastrul inregistrat de pilotii echipei Renault, care dupa demonstratia din Germania au inregistrat de data aceasta un faliment total. Referitor la Barrichello deceptia a fost si mai mare, brazilianul vazandu-se inca o data surclasat de catre coechipierul sau.
Urmeaza Turcia
Cursa urmatoare din Turcia se anunta foarte spectaculoasa, circuitul fiind total necunoscut. Va fi foarte interesant de urmarit daca falimentul lui Renault de la Budapesta se va perpetua si la Istanbul. Obiectiv vorbind, aceasta posibilitate este putin probabila, Hungaroring fiind un circuit atipic, in timp ce la Istanbul vom avea un circuit de ultima generatie pe care toate echipele de varf vor putea sa-si etaleze atuurile. Oricum campionatul si-a recapatat interesul. Sa speram ca fiabilitatea masinii lui Kimi va fi la inaltimea talentului pilotului si ca Fernando va reusi sa-si regleze masina la nivelul motivatiei sale. In aceste conditii, spectacolul luptei dintre cei doi va fi unul grandios.
Barrichello isi face bagajele
Zvonurile sunt foarte insistente in aceasta perioada a sezonului, cand fiecare pilot incearca sa-si gaseasca un loc cat mai bun pentru campionatul viitor. Ultima "bomba" se refera la Rubens Barrichello care, conform declaratiilor din presa braziliana ale fostului campion mondial Nelson Piquet, ar fi semnat deja cu BAR pentru doua sezoane incepand cu 2006. In ciuda insistentei acestui zvon, Rubens neaga existenta unui acord intre el si echipa motorizata de catre Honda. Dar cum nu iese fum fara foc, este evident ca ceva se intampla intre Ferrari si Rubens. Principalul candidat la succesiunea lui Barrichello este un alt brazilian, Felippe Massa, bine apreciat de catre Ferrari. In plus, managerul lui nu este altul decat fiul lui Jean Todt, tanarul Nicolas Todt. Un alt candidat posibil, dar cu sanse mai mici, este David Coulthard, dorit de catre Schumi in primul rand datorita experientei sale. Scotianul nu a dezmintit aceste zvonuri.
Bernie Ecclestone nu a uitat de Rusia
Boss-ul Formulei 1, Bernie Ecclestone, nu a renuntat la planul sau de a aduce Marele Circ in Rusia. El a declarat pentru New York Times ca "tari ca Rusia si orase ca Moscova sunt importante pentru noi". Deocamdata, singurul circuit aflat intr-o tara fost comunista ramane Hungaroring, care a gazduit prima cursa in 1986 si va mai ramane in calendarul competitiei cel putin pana in 2011. (Dan MIHALASCU)
Motoare Toyota pentru Jordan
Toyota a incheiat un contract cu Midland F1, compania proprietara a Jordan, prin care se angajeaza sa-i furnizeze acesteia motoare si pentru sezonul viitor. Japonezii au declarat ca motoarele pentru Midland vor avea aceleasi specificatii tehnice cu cele folosite de echipa de Formula 1 Toyota. (Dan MIHALASCU)
sursa: www.prosport.ro