Sa te faci remarcat intr-o competitie cu peste 90 de echipaje la start, avand doar tractiune fata, nu este un lucru simplu. Mihnea Dutescu a reusit acest lucru, terminand cele doua etape CNVC de la Rasnov pe pozitia a cincea a clasamentului Open, fiind cel mai rapid la categoria 2 roti motrice si ale grupei H3. Astfel, dupa cele 3 etape disputate pana acum, Mihnea Dutescu se afla pe locul 4 al clasamentului general, in urma lui Lucien Hora, Paul Andronic si Lucian Radut. Mai jos puteti citi un scurt interviu cu tanarul pilot craiovean.
Dan Terea: Mihnea, in primul rand felicitari pentru inceputul de sezon! Te asteptai la rezultate atat de bune in primele 3 etape?
Mihnea Dutescu: Multumesc frumos, sincer nu ma asteptam sa urc atat de sus in clasamentul general, obiectivul meu fiind locul 1 la clasa H3 si sa fiu in primele 3 pozitii la clasa 2 roti motrice. Probabil ca la urmatoarele etape o sa fie mai apriga batalia la clasa 2 roti motrice.
Dan Terea: Ai uimit spectatorii si ai atras respectul celorlalti participanti prin stilul tau de a pilota la limita. De unde "nebunia" asta, de care pomenea si Vali Porcisteanu?
Mihnea Dutescu: Dorinta mea este sa atragem cati mai multi spectatori la acest sport si astfel, am incercat sa duc masina cat mai aproape de limitele ei, multumind spectatoriilor care vin din toate zonele tarii sa ne vada. Este o onoare sa primesc asemenea aprecieri din partea unui campion national de raliuri precum Vali Porcisteanu.
Dan Terea: Multa lume se intreaba ce i-ai facut Renault-ului Megane, astfel incat sa te poti lupta si chiar sa fii mai rapid decat atatea masini cu tractiune integrala. Spune-ne te rog cateva lucruri despre masina de concurs.
Mihnea Dutescu: Renault Megane a fost cumpărat de la Resita in 2011, iar inbunatatrile de anul acesta au fost facute in Austria la firma Korbel Motorsport. Are un motor 2.0 aspirat, undeva la 240 de cai, cutie secventiala si suspensie Ohlins de circuit.
Dan Terea: Cum ai ajuns in sporturile cu motor?
Mihnea Dutescu: Debutul a fost in 2009 la o cursa de indemanare, dupa care in 2010 am participat la o cursa de amatori de VTM, unde am avut un rezultat foarte bun. Ceva mai tarziu, tot in acelasi an, am participat la Resita la prima etapa de CNVC, de atunci prinzand gustul acestui sport.
Dan Terea: Ce obiectiv ai pentru 2012? Cum vezi sezonul actual din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop?
Mihnea Dutescu: Obiectivul meu este sa ajung cat mai sus in clasamentul general si sa castig clasele H3 si 2 roti motrice. Anul acesta mi s-a parut ca masinile au fost mult mai bine puse la punct fata de anul precedent, fiind o mare concurenta intre participantii de la fiecare clasa.
Dan Terea: Cum a fost atmosfera la Rasnov si care sunt etapele tale preferate din CNVC?
Mihnea Dutescu: Ca atmosfera, Rasnovul si Sinaia atrag cei mai multi spectatori facand o atmosfera placuta pt fiecare pilot in parte. Etapele mele preferate sunt Ranca, Rasnov si Resita, unde am avut rezultate foarte bune si in 2011.
Dan Terea: Multumim si mult succes!
Dan Terea
Echipa Autorally