Publicat in: May 8, 2009, Vizualizari: 1760
Formula 1 revine pe batranul continent.
Dupa 2 saptamani de pauza, Marele Circ revine in Europa, continent considerat ca fiind cel mai profitabil pentru acest sport.
Echipele au avut o pauza binemeritata pentru a-si pune la punct monoposturile. Decizia FIA de a declara legal acel difuzor de aer a venit ca un soc pentru echipele reclamante si majoritatea nu erau pregatite pentru a implementa noua inventie. De aceea, in cele 2 curse care au urmat dupa decizia federatiei, nu s-au vazut rezultate spectaculoase. Acum insa, echipele au avut suficient timp pentru a-si echipa monoposturile cu acest controversat difuzor si se preconizeaza ca in Spania va incepe adevarata batalie pentru titlurile mondiale.
Leaderul de moment al clasamentului pilotilor,
Jenson Button, a declarat:
"Este prea devreme sa ma gandesc la titlul mondial. De acum trebuie sa fiu mult mai agresiv. Sunt constient ca acest lucru poate aduce si dezamagiri, dar trebuie sa dau tot ce pot. Fiecare rezultat este important si la final diferenta dintre 2 piloti poate fi facuta de un singur punct. La fiecare cursa trebuie sa ne luptam pentru victorie. Daca nu am fi facut-o, probabil in Bahrain am fi terminat pe locurile 2 sau 3."Miza este foarte mare pentru dublul campion mondial
Fernando Alonso. Se stie ca in Spania este o figura binecunoscuta iar fanii asteapta mult de la el. Fernando este foarte increzator si de aceasta data si este convins ca o revenire a lui
Lewis Hamilton este iminenta.
"Cred ca trebuie sa dau tot ce pot in continuare si astfel oamenii vor vedea de fapt cine sunt eu. Formula 1 este pasiunea mea si fac acest lucru din tot sufletul."BMW Sauber spera ca noile modificari si zecile de ore de teste in tunelul aerodinamic sa le aduca un rezultat bun in Spania. Cursa din Bahrain a fost un mare esec al echipei germane si o plasare cat mai in fata aici in Spania ar spori sansele echipei la titlu. Surprinzator, pilotii vor alerga aici in Spania fara KERS si fara difuzorul de aer mult dezbatut si contestat. Utilitatea acestui sistem de inmagazinare a energiei produse prin franare nu este, cel putin pentru moment, agreat de piloti. Majoritatea nu ii vad utilitatea si, pentru a nu-si ingreuna maginile inutil, nici macar nu il monteaza.
Nici italienii de la
Ferrari nu au stat cu mainile in san. "
Am facut progrese importante la masini. Cu siguranta si ceilalti au lucrat mult la monoposturi insa speram sa fi reusit mai mult decat restul. Am reusit sa punem la punct difuzorul de aer, dar nu ne-am limitat aici. Continuam sa lucram intens la dezvoltarea monopostului, in special in ceea ce priveste aerodinamica." a declarat
Felipe Massa. Alexandru Toth
Echipa Autorally