Pilotul de teste al celor de la Williams F1, Nico Rosberg, fiul campionului mondial din 1982 Keke Rosberg, este personajul principal al zvonurilor prinvind participarea lui la ultimile doua mari premii ale anului, respectiv cursele de la Suzuka si Shanghai. Cum ocupantul "de drept" al unuia din cele doua monoposturi, Nick Heidfeld, este in continuare incert, iar pt Interlagos se pare ca Antonio Pizzonia e "titular" , n-ar fi exclus ca zvonurile din presa italiana si finlandeza sa se adevereasca.
Fernando Alonso, cel mai rapid tur la Silverstone
Liderul campionatului mondial, Fernando Alonso, a realizat cel mai rapid tur de circuit ieri, in a doua zi de teste desfasurate pe circuitul de la Silverstone. Dupa ce doua zile cei de la Renault au testat intens cauciucuri pt Interlagos (McLaren au zis ca ei testeaza pt Suzuka, unde o fi adevarul?) au reusit sa ramana in topul celor mai rapizi de pe circuit in ciudata folosirii "vechilor motoare" (Renault a anuntat pt Interlagos o noua evolutie a propulsoarelor precum si a pachetului aerodinamic).
1. ALONSO Renault 1m17.615s
2. LIUZZI Red Bull 1m17.665s
3. WURZ McLaren 1m17.673s
4. FISICHELLA Renault 1m18.018s
5. R.SCHUMACHER Toyota 1m18.517s
6. ROSBERG Williams 1m18.614s
7. PIZZONIA Williams 1m18.693s
8. KLIEN Red Bull 1m18.727s
9. PANIS Toyota 1m19.051s
10. DE LA ROSA McLaren 1m22.962s
11. YAMAMOTO Jordan 1m23.502s
Grupul Fiat, prin vocea presedintelui Luca din Montezemolo a negat zvonurile conform carora o parte actiunile pe care Fiat le detine la Ferrari urma sa fie vanduta. Ferrari va fi cotata la bursa, insa nu cu cele 56% din actiuni detinute de Fiat ci cu partea de 34% detinuta de Mediobanca.
Formula 1 testeaza pe trei circuite
Pe vreme noroasa, la Silverstone participa Renault cu Alonso si McLaren cu Wurz dintre granzi, precum si Toyota, Red Bull si Davidson cu Jordan. Panis conduce testele cu Toyota V8 in timp ce de la Rosa a debutat pe Mercedesul 2,4 litri 2006. Williams testeaza cu Pizzonia si Rosberg. In Spania, la "Jerez de la Frontera" Ferrari este in teste cu Gene iar la Barcelona pe "Circuit de Catalunya" testeaza BAR.
Minardi, pe cale de disparitie
F1 e pe cale "sa piarda" ca nume al patrulea constructor ca numar de participari in marele circ si anume Minardi.Dupa ce a fost anuntata cumpararea echipei anglo-italiene de catre cei de la RedBull este aproape sigur ca numele echipei va fi schimbat in concordanta cu politica celor RedBull. In ciuda faptului ca mai mereu Minardi era cea care incheia toate clasamentele, au reusit de-a lungul timpului (au debutat in F1 in 1985), sa-si creeze un nume, o imagine, uneori chiar simpatie, nefiind deloc o "necunoscuta" pt cei ce apreciaza F1. Chiar Paul Stoddart (ex propietarul Minardi) spunea ca mica sa echipa este "everyone's second favourite team". Asa ca, un grup de fani ai echipei italo-engleza au decis sa "ceara" prin intermediul unei petitii on-line ( www.forzaminardi.com ) pastrarea in continuare a numelui de Minardi, sperand ca-l pot convinge de "bunele lor intentii" pe noul propietar al echipei, miliardarul austriac, Dietrich Mateschitz.
Florin BOGDAN & Marius MOISE
(forum www.autorally.ro)