Povestiri de la Waldviertel scrise de Claudiu David

Publicat in: November 8, 2007, Vizualizari: 1821
Hello!

Remember me?!?!?!

Dupa experienta Japonia si dupa Pirelli rally-show, iata-ne in Austria la Raliul OMV Waldviertel. Am sosit in “satucul” Maria Dreiechen aflat la aproximativ 4 km de orasul Horn, unde suntem cazati la o pensiune, aseara 06.11.2007 in jurul orei 21.00. Am uitat sa va spun ca am trecut inainte pe la Stohl Racing sa-mi vad “noua” masinuta cu care urmeaza sa concurez aici si sa punem la punct ultimele detalii. O numesc “noua” masinuta pentru ca anul acesta am participat la trei evenimente si urmeaza sa mai particip la trei cu cinci masini diferite. Raliul Argentina cu un Evo IX, Japonia cu un alt Evo IX(cea mai buna masinuta pe care am concurat vreodata), Pirelli Rally Show cu Evo VII, masinuta mea de anul trecut cu cutie de viteze de serie, Raliul Waldviertel cu un Evo VIII, Transilvania Rally Show tot cu batranul Evo VII, iar Raliul Marii Britanii urmeaza sa concuram cu un alt Evo IX. Foarte tare frate!Masinuta era in lucru aseara. Are un motor nou-nout. Este o masina mai veche si din pacate se pare ca nu voi pilota cu suspensia Tein. Voi merge pe o versiune veche de Olhins. Ce mai este destul de rau este faptul ca scaunele sunt foarte mari si ca nu stau bine. Am rugat echipa sa incerce sa gaseasca un scaun pe masura mea, pentru ca este foarte important sa stau corect.Dupa Sibiu, am racit putin si am dat aici de o camera foarte rece. Este o pensiune care cred ca se incalzeste cu lemne. Am facut dus si am dormit cu geaca pe mine, cu fesul in cap, cu manusi in maini si cu fular la gura. In seara asta pare mai cald putin. Astazi am avut prima zi de recunoasteri. Am facut recunoasteri cu masinuta mea Opel Zafira. Totul a decurs normal. Programul de recunoasteri este muuult mai lejer decat in campionatul mondial. Ne-am permis si o ora pauza de masa la restaurant, ceea ce intr-o etapa de mondial este exclus. Probele in schimb sunt presarate cu foarte multe capcane. Aici sunt 4 grade si ploua. Macadamul este tare cu o pojghita de noroi deasupra. Asta il face foarte alunecos. Sunt si portiuni cu macadam mai moale, dar putine. ....

citeste intreaga povestire a lui Claudiu David pe blog-ul personal.


Parteneri:

TFS
PRO-X
TESS
Bergenbier
Lubexpert
Toyota Brasov
Turbocar
Zizin
MTM Techno Group
PrintINK
TELL
Scoala
Cricova
A24
Cyclon
Medecon
Holoss