Jan Kopecky isi pastreaza avansul de 23 de secunde in fruntea clasamentului, dupa ce isi adjudeca victoria si in superspeciala, cu patru zecimi de secunda in fata lui Francois Delecour. Edwin Keleti preia conducerea la categoria productie, in detrimentul lui Toshi Arai, care cade pana pe locul al saselea, fiind nevoit sa parcurga superspeciala doar cu treapta a patra a cutiei de viteze. Dan Girtofan si Marco Tempestini trec si ei de Arai, ocupand locurile 4 si 5.
Francois Delecour incheie cu bine proba, dupa problemele de supraincalzire a motorului intampinate pe a doua trecere pe speciala Crinti. Ajuns in parcul de asistenta, francezul a spus ca ritmul de astazi este mult prea ridicat si ca masinile nu pot rezista, asa cum s-a intamplat cu Bryan Bouffier, abandonat cu doua amortizoare distruse in PS4.
Valentin Porcisteanu reuseste sa ramana in concurs, in ciuda avariilor suferite in PS4, unde masina sa a ajuns la final de proba cu suspensia rotii stanga spate distrusa. Pitesteanul a facut reparatii de urgenta la punctul stop al probei 4, reusind sa ajunga in service si sa continue intrecerea, desi nu a parcurs superspeciala si urmeaza sa primeasca un timp forfetar, conform regulamentului. Astfel, el nu se gaseste pentru moment in clasamente, insa continua in raliu.
Gergo Szabo nu a fost la fel de norocos, maghiarul fiind obligat la abandon, in urma avariilor suferite de Mitsubishi-ul sau Lancer Evo IX in speciala Crinti 2, care a adus probleme pentru multi piloti.
Adrian Diaconescu
Echipa Autorally