![]() |
Dintr-un total de 15 piloți prezenți la startul categoriei Viteză pe Circuit, Camil Perian s-a dovedit a fi cel mai rapid, pilotul reușind un timp total de 12m25,4s de-a lungul celor 6 tururi de circuit, cu aproape 57 de secunde mai rapid decât Andrei Tureanu, în timp ce Adrian Dobre și-a încheiat parcursul pe poziția a treia la general, la o diferență de sub 2 secunde în spatele ocupantului poziției secunde. Totodată, Perian a reușit să stabilească și cel mai rapid tur cronometrat, parcurgând ultima trecere cu un timp de numai 2m01,8s mai rapid cu 7,4 secunde decât același Tureanu.
![]() |
În cadrul categoriei I1, dedicată automobilelor produse până în anul 1981 inclusiv, același Perian a obținut victoria, fiind urmat de Adrian Dobre respectiv Ovidiu Ionescu pe modelul Ford Escort Mk2 din 1980. De cealaltă parte, Andrei Tureanu și-a adjudecat victoria în clasamentul automobilelor istorice produse în perioada 1982 și 1990, podiumul categoriei I2 fiind completat de Gunther Graef și Cătălin Constantinescu, în această ordine.
![]() |
De o cursă superbă au avut parte și concurenții pe două roți sau chiar și trei, în cazul motocicletelor cu ataș, acolo unde, în cadrul grupei Regularitate pe Circuit - Moto, victoria le-a revenit lui Alexandru Ionescu și Monica Manea cu modelul MZ 125 RT3.
Totuși, grupa care a dat tonul primei etape din Romanian Retro Racing a fost cea de Regularitate pe Circuit - Auto, acolo unde, la bordul Daciei 1100, Mihai și Georgia Popescu au obținut victoria primei etape, fiind urmați pe podiumul general al regularității de către Edward Bădăuță și Alexandra Mateescu pe modelul Porsche 944s, respectiv de către Alexandru Constantin și Cornel Sandu la bordului unei superbe Dacia 1410 Sport.
![]() |
Sezonul continuă în data de 2 aprilie cu a doua etapă care se va desfășura pe circuitul Transilvania Motor Ring de la Cerghid din județul Mureș.
Credite foto - Facebook Federația Română de Automobilism Sportiv
Articol semnat de,
Cristian OLTEAN - jurnalist sportiv autorally.ro