Schumacher tinteste titlul mondial in 2006

Publicat in: January 13, 2006, Vizualizari: 3131

Michael Schumacher a pus capat zvonurilor conform carora ar urma sa paraseasca echipa Ferrari pentru un loc in cadrul altei echipe facand recent publice planurile sale dupa sezonul 2007.

"Am spus ca la jumatatea sezonului ma voi decide daca voi continua sau nu, si 99% voi merge tot cu Ferrari daca va fi sa continui. As spune chiar 99,9%", a adaugat germanul. "Cand am facut aceasta declaratie, am si adaugat ca din pacate e mai bine sa declar asta decat sa fiu nevoit sa mint, pentru ca in viata este absolut imposibil sa fii 100% sigur de ceva, si de aceea viitorul meu este alaturi de Ferrari".

"Oricum, cine poate prezice viitorul si cine poate spune ce va fi, mai ales in acest sport unde lucrurile se misca uneori atat de repede. Repet, nu vreau sa mint asa ca prefer sa spun adevarul si sa cred ca 99% asa se va si intampla".

Detinator a sapte titluri mondiale, Schumacher a mai spus ca o decizie finala si definitiva va fi luata numai impreuna cu sotia sa Corinna. "Cred ca e absolut normal sa fie implicata toata familia in acest gen de lucruri. Sotia mea este la curent cu absolut tot ce se intampla, asa ca e normal sa discutam si cele mai mici detalii si nu de multe ori ma ajuta sa iau o decizie finala. Ea, spre deosebire de mine, poate fi obiectiva asa ca parerea ei e foarte importanta".

Intrebat despre performantele echipei in urma testelor recente, Schumacher a declarat: "Am sustinut mai multe teste in aceasta iarna si desigur lucrurile s-au inbunatatit comparabil cu situatia de anul trecut. Recent, la Jerez, s-a vazut inca un pas inainte si cred ca situatia arata promitator, suntem la zi cu programul stabilit si asteptam cu interes sezonul care va urma".

"Se pare ca suntem pe drumul cel bun in acest moment. Intr-un fel, suntem surprinzatori de rapizi comparabil cu altii, in urma muncii sustinute pe care am depus-o in ultimul timp. Rezultatul pe care il vedeti acum incepe de fapt acum cateva luni. Am parcurs 90,000 km anul trecut fara sa terminam tot ce ne propusesem si acum, in ultiml timp am reusit sa obtinem rezultate foarte bune. Asta ne da un impuls si o extra motivatie sa fim si mai buni, sa avem siguranta unui pachet cat mai bun disponibil inca de la prima cursa".

In ceea ce priveste asteptarile pentru 2006, Schumacher a spus: "Cred ca nu putem avea decat un singur obiectiv, si acesta este sa castigam campionatul, mai ales dupa un sezon ca cel trecut cand am avut rezultate atat de slabe pentru standardele noastre si chiar ne dorim sa revenim la ceea ce am fost inainte, sa ne luptam pentru titlu si in final chiar sa-l castigam".

Un aspect important in pregatirea noului sezon este si pregatirea fizica. "Nu prea am lucrat in acest domeniu anul trecut. Se putea si mai bine si odata cu varsta, trebuie sa muncesti mai mult. Lucrurile nu vin de la sine, dar partea buna este experienta pe care o ai si mai ales experienta anului trecut m-a trezit si mi-a aratat in ce domenii trebuie sa lucrez mai mult. Puteti fi siguri ca o sa fiu acolo pregatit 100% si chiar am ajuns la acest nivel de ceva timp mai ales ca asta a fost primul lucru pe care l-am facut dupa ce m-am intors din China, am fost foarte frustrat".

Referitor la introducerea noilor motoare V8, Michael a declarat: "Cred ca, inainte de toate, este cel mai bun mod de a reduce puterea. In ultimii ani ne-am concentrat pe aerodinamicia, pe anvelope, am facut tot felul de lucruri pentru a micsora vitezele insa am scazut aderenta si am crescut puterea si asta duce la o combinatie care nu respecta proportiile, acesta fiind motivul pentru care ma declara in favoarea acestei decizii".

"Pe anumite circuite suntem aproape de limita securitatii minime sau ne apropiem de aceasta limita si cu timpul o vom depasi cu siguranta, asa ca in general, din aceasta perspectiva sunt total de acord".

"In ceea ce priveste senzatia pilotajului, este mult mai placut, e ca un mic kart acum. Inainte aveai un monstru in spate pe care nu puteai sa-l controlezi la un moment dat pentru ca dimensiunea pneurilor nu era potrivita pentru acest lucru. Acum totul e ca un pachet compact, bine inchegat, mult mai distractiv. Stilul de pilotaj se schimba destul de mult. Mi-a placut in trecut acest stil si imi place si acum".

Parteneri:

TFS
PRO-X
TESS
Lubexpert
Toyota Brasov
Turbocar
Zizin
MTM Techno Group
PrintINK
Scoala
Cricova
A24
Cyclon
Medecon
Holoss