Tarquini s-a distantat la conducere imediat dupa start, urmat de coechipierii Rydell si Coronel care urmau sa-i “asigure spatele”. Andy Priaulx, venit de pe pozitia a 15-a a aratat de ce BMW este marea favorita pe acest circuit si i-a intrecut pe toti pentru a se instala la conducerea cursei in doar cateva tururi. El a fost urmat de Tarquini si Rydell pe podium, cei doi aducand puncte serioase constructorului SEAT. Tom Coronel, venit pe un excelent loc patru a castigat trofeul pilotilor independenti.
O cursa extraordinara a facut pilotul Jaap van Lagen pe o Lada Priora cu care a rezistat eroic pe pozitia a cincea pana in ultimul viraj cand o manevra discutabila a lui Larini ( Chevrolet ) l-a scos de pe pista.
In urma rezultatelor din aceasta mansa, Tarquini urca pe primul loc in clasamentul general urmat de Yvan Muller si Augusto Farfus, brazilianul de la BMW fiind insa favorit pentru mansa a doua. Asadar, prima cursa a fost plina de evenimente insa ramane de vazut daca Larini va fi penalizat, ca sa putem spune daca SEAT si-a pastrat avansul fata de BMW in clasamentul constructorilor sau a pierdut un punct.
Ramaneti pe Eurosport pentru cursa a doua.
Andrei Mitrasca
Specialist Marketing Dealeri SEAT
0726 343 178