Am aflat weekendul trecut ca se vor face teste la Straja si am zis sa dau o fuga, pentru a vedea cum isi incing baietii motoarele si spiritele pentru TESS Rally 45 Pro-X. Daca multe dintre masini le-am recunoscut, am sesizat ca Florin Crisan si Sebi Itu au schimbat materialul de concurs din sezonul 2015 si am decis sa-l intreb pe Sebi ce se petrece.
Sebi, de la 4wd la 2wd si de la albastru, la alb?
Da, a fost o decizie luata in ultimul moment, eram decisi sa nu luam startul in sezonul 2016. Referitor la intrebarea ta, ne-a disparut subit “diferentialul spate” ïŠ si iata-ne pusi in situatia de a ne descurca cu doua roti motrice si cutie secventiala. In ceea ce priveste albul, este alb pentru ca e culoarea care se portiveste cel mai bine cu noul nostru partener cu care vom dezvolta un parteneriat pe mai multi ani.
De la clasa 3 la clasa 5, cum o sa abordati lupta si care sunt planurile pentru Tess Rally 45 Pro-X?
Tocmai datorita acestei schimbari de clasa si de masina, pentru Tess Rally 45 Pro-X lucrurile stau cat se poate de simplu, Brasov este etapa la care ne vom acomoda cu noutatile.
Care va sunt planurile pentru 2016 si cum vedeti camionatul cu 8 etape?
Ne propunem doua lucruri, sa ne bucuram de acest nou parteneriat si de prezenta in campionat, urmand sa crestem ritmul cu fiecare etapa la care vom lua startul.
8 etape pentru nivelul economic din Romania sunt prea multe.
Ce parere ai despre noul regulament al campionatului National de Raliuri Dunlop?
Se puteau face schimbari mult mai bune in interesul sportivilor si a sportului in sine, in rest ma abtin sa comentez.
Te rog sa transmiti un mesaj catre spectatorii care vor fi pe marginea probelor de la Brasov.
Va asteptam sa ne sustineti in numar cat mai mare pe probe la fiecare etapa.
Rally Cow
Echipa Autorally