Desi au luat startul doar de pe a treia pozitie (Nico Rosberg), respectiv a noua (Lewis Hamilton), cei doi echipieri Mercedes au incheiat Marele Premiu al Austriei pe primele doua pozitii. Pilotii Williams au ocupat prima linie a grilei de start insa atat strategia de la boxe cat si performantele un pic mai bune ale monoposturilor Mercedes i-au impiedicat pe Felipe Massa si Valtteri Bottas sa castige. Rosberg a castigat in fata lui Hamilton, ultima treapta a podiumului revenindu-i lui Bottas.

Pornind din pole position, Felipe Massa s-a mentinut in fata celorlalti concurenti pana la primul schimb de pneuri, cand, din cauza ca a stat mai mult pe circuit decat Rosberg, a iesit in spatele pilotului german. Bottas nu a putut profita de schimbul foarte rapid facut de echipa sa (doar 2.1 secunde!) tot din cauza ca a realizat trecerea pe la pit stop la cateva tururi dupa Rosberg. Cu toate astea, tanarul pilot finlandez s-a mentinut in spatele lui Rosberg si l-a devansat pe Massa.
Cel mai bun start de cursa l-a avut Lewis Hamilton. Dupa ce a plecat de pe a noua pozitie a grilei de start, pilotul britanic a incheiat primul tur de circuit al patrulea. Hamilton a trecut de Massa in urma primului schimb de pneuri si de Bottas in urma ceui de-al doilea, punand presiune pe coechipierul sau pe finalul cursei. Nico a obtinut insa cea de-a treia sa victorie din acest sezon si s-a distantat in fruntea clasamentului general la 29 de puncte.
Pentru prima data in cariera, Valtteri Bottas urca pe podiumul unei curse de Formula 1. Felipe Massa a incheiat cursa din muntii austrieci pe a patra pozitie, punand umarul la obinerea de catre Williams a celui mai bun rezultat de pana acum in acest sezon. In urma pilotului brazilian a incheiat Fernando Alonso, cel care desi nu s-a remarcat in vreun fel, a adus din nou puncte pretioase echipei sale la volanul unui monopost inferior rivalilor sai.

Sergio Perez a avut o strategie curajoasa, facand primul schimb de pneuri foarte tarziu. In aceste conditii, pilotul mexican a condus cursa mai multe tururi desi plecase de pe 15. Perez a fost depasit de Rosberg si Bottas in turul 27 si a terminat Marele Premiu al Austriei pe 6. Ambele monoposturi Force India au punctat, Nico Hulkenberg ocupand la final cea de-a noua pozitie. Germanul a fost depasit in chiar ultimul tur de catre Daniel Ricciardo, singurul "supravietuitor" al echipei Red Bull chiar pe circuitul de casa. Sebastian Vettel a fost nevoit sa abandoneze din nou in urma unei probleme tehnice. Kevin Magnussen a obtinut 6 puncte prin locul 7 obtinut, in timp de Kimi Raikkonen obtine ultimul punct pus in joc.
Desi Hamilton are pana acum cele mai multe victorii din acest sezon - patru -, Nico Rosberg se afla pe prima pozitie in clasament cu un avans considerabil datorita constantei extraordinare. In niciuna din cele opt curse disputate pana acum, pilotul german nu a terminat mai jos de locul 2, castigand in trei randuri! Nimic nu este insa pierdut pentru Hamilton, avand in vedere ca inca nu am trecut de jumatatea sezonului. Iar prima riposta i-o poate da coechipierului sau chiar la Silverstone, sub privirile propriilor fani.
Rezultatele inregistrate in Marelui Premiu al Austriei:
1. Nico Rosberg Mercedes 1h27m54.967s
2. Lewis Hamilton Mercedes +1.932s
3. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +8.172s
4. Felipe Massa Williams-Mercedes +17.358s
5. Fernando Alonso Ferrari +18.553s
6. Sergio Perez Force India-Mercedes +28.546s
7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +32.031s
8. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +43.522s
9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +44.137s
10. Kimi Raikkonen Ferrari +47.777s
11. Jenson Button McLaren-Mercedes +50.966s
12. Pastor Maldonado Lotus-Renault -1 tur
13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari -1 tur
14. Romain Grosjean Lotus-Renault -1 tur
15. Jules Bianchi Marussia-Ferrari -2 tururi
16. Kamui Kobayashi Caterham-Renault -2 tururi
17. Max Chilton Marussia-Ferrari -2 tururi
18. Marcus Ericsson Caterham-Renault -2 tururi
19. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari -2 tururi
Dan Terea
Echipa Autorally